דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מופע הפלאים ההזוי האחרון של ציפי ליבני ושאול מופז 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 1948 פעמים ]

 

מופע הפלאים ההזויי האחרון של ציפי ליבני ושאול מופז  /  נמרוד נוי

17/11/2009

רבותיי!  בל נישגה באשליות. המצב במפלגה רק ילך, ירע ויחמיר. כשעובדים  בתהליכים בלתי איכותיים ובלתי ראויים מקבלים גם תוצאות בלתי איכותיות. המפלגה איננה מתנהלת כראוי וכך גם נבחריה והעומדת בראשה וזאת עוד בהמעטה. על כך חזרתי והתרעתי בכל מאמריי. עמדתי כשליח בשער העיר וזעקתי בכל קולי וצלצלתי בכל הפעמונים ואיש לא אווה לשמוע.

שימו לב רבותיי! למפלגה ולעומדת בראשה יש יועצים העוסקים בסקרים, בתקשורת, בפרסום ויחסי ציבור, דוברים, יועץ משפטי, יועצים פוליטיים וכדומה. התחום היחידי שאין נותנים את הדעת עליו במפלגה ובמערכת הפוליטית כולה בישראל הוא תחום הניהול על כל מימדיו ושלוחותיו. הכל חשוב פרט לניהול. בעצם כולנו מנהלים ואין צורך ללמוד לשם כך, להתחנך לצמוח ולהתפתח. לכל אחד מאיתנו יש מה להגיד בנדון, וככך ניתן כמעט לומר ש'פני הדור כפני הכלב'. זה מה שמגיע לנו. זה מה שאנו שווים. כן רבותיי. זהו המצב.

מופע הפלאים ההזוי האחרון של ציפי ליבני ושאול מופז, בישיבת חברי הסיעה בכנסת, הוא רק קצה הקרחון. נכונים לנו עוד מופעים גרועים שכאלה לרוב. לא צריך להיות נביא כדי לראות זאת. הכתובת מצויה על קירות חיינו באותיות קידוש לבנה. רק להסיר את משקפי הפילטר המסננים את ראייתנו ולראותה. אני מביע כאן בפרהסייה את תחושת הבושה של כל מי העוסקים בניהול במדינת ישראל ומייצגים בכבוד את הדיסיפלינה הכל כך חשובה הזאת.

אני מבקש בשם כל חבריי בקהילת הניהול בישראל סליחה על היותנו בזבזנים, על היותנו טיפשים ואפסיים כל כך במערכת הפוליטית. סליחה על הכשלונות הגדולים ועל ההפסדים העצומים שאנו גורמים לחברה בישראל ולמדינה כולה. סליחה על הזילות שלנו בכל הכרוך בניהול ועל ההשפלה שהדיספלינה הזאת סופגת מאיתנו יום יום. סליחה. סליחה. סליחה. עשיתי הכל ולא הצלחתי. שכבתי על הגדר. ספגתי עלבונות ודברי הבל שונים אך דבר לא השגתי. ורכבת הכשלונות העצמית שלנו ממשיכה לדהור קדימה במדרונות חיינו הציבוריים.

אני קובע כאן כמעט בבטחון מוחלט, כי אם לא יבוא המשיח ואם לא תתרחש לה איזו הפתעה גדולה בהיסטוריה, התהליכם בקדימה ובמערכת הפוליטית כולה מובילים אותנו לקראת אסונות גדולים. אני כבר מבחין בניצנים הראשונים של טירוף המערכות הפוקד אותנו בארץ הזו ברוכת ה'נפילים הכוזבים' ו'החכמים הגדולים'. פשוט לפול מהכסא לנוכח גדולתם זו של נבחרינו. אם רוצים אנו לשנות מדרכנו הנלוזה ומנתיבותיה הקלוקלות עלינו להפנים בקרבנו את העובדה הניצחת שהתנהלות בלתי ראויה וכושלת היא בבחינת מעילה באמון והפרת אמונים של העומדים בראשינו.  

עלינו לקרוא לסדר את הפוליטיקאים הנבחרים שלנו ואת העומדת בראשם. עלינו לתובע מהם אחריות אישית וקולקטיבית. איש מהם לא ינקה. איש מהם לא יוכל לברוח מאחריותו זו ויצטרך לתת את הדין על מחדליו. די. אי אפשר עוד. זו קריאה למרד אקזיסטנציאלי נגד הטיפשות שלנו, והעצלות המחשבתית שלנו, ושל ההתמעטות וההתבטלות העצמית שלנו. אם הפוליטיקאים לא יתרוממו לגודל העשייה הנדרשת הם יימצאו את עצמים לבד. ללא סד"כ מאחוריהם. אנו ראויים לנבחרי ציבור טובים יותר.

ללא צל של ספק קדימה דוהרת כיום קדימה במדרונות חיינו הציבוריים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב